Dinamikus jóga

A jóga pozitív élettani hatásait, testbe és lélekbe új életet lehelő tulajdonságait mindenki elismeri, sokaknak azonban már a hosszú perceken át kitartott ászanák gondolatától is mocorogni támad kedvük. Ha te sem bírsz a lassan hömpölygő, meditatív óra ritmusára hangolódni, mégis vágysz a jóga nyújtotta harmóniára, próbáld ki a dinamikus jógaórát!

A dinamikus jóga lényege, hogy a különböző jógatesthelyzeteket egy bizonyos mozgással aktívvá tesszük, így azok egy folyamatos mozgásformává állnak össze. A klasszikus jóga pozíciókkal ellentétben itt nem a statikus hosszan kitartott ászanáké a főszerep, hanem a folyamatos mozgásé és az ehhez társuló erőteljes légzésé. Ugyanakkor nagy hangsúlyt kap a pozíciók helyes kivitelezése és a légzésnek a mozdulatokkal való harmonizálása is. A dinamikus jógaóra mindig a jelen lévők igényeihez alkalmazkodva zajlik, kezdőként és haladóbb jógázóként is megfelelően átmozgatja a testet, felfrissíti a tudatot. Az órák végén végzett hosszabb relaxáció elősegíti a gyakorlatok hatásának integrálódását és az idegrendszer egyensúlyának helyre állását.

Kinek ajánlott a dinamikus jóga?

      - Aki a jóga testhelyzeteit és légzésformáit alkalmazva szeretné testét, lelkét                     felfrissíteni egy aktív és dinamikus jógaórán.

      - Aki a mozgás által szeretne megszabadulni a hétköznapokban felgyülemlett                     stressztől.

      - Aki szeretné egészségesebben és kiegyensúlyozottabban élni az életét.

      - Akinek a mozgásszegény életforma miatt túlkötöttek az izmai, ízületei és szeretne           ezen változtatni.

Az izmok hatékony karbantartása és a testet felszabadító lazítás mellett így szellemileg is feltöltődhetsz, és kívül-belül újult energiával vághatsz neki a hétköznapoknak.